joi, 8 martie 2012

8 Martie...

Nu ma dau in vant dupa sarbatori.Nu sunt impresionata de Craciun sau Paste,asa ca un 1 sau 8 Martie ma cam lasa rece...
Toata ziua n-am facut altceva decat sa sterg taggurile din pozele cu fluturasi,iepurasi,crocodili si alte bazaconii de pe facebook.Urasc chestia asta:posteaza cineva o poza(frumoasa,e drept),dupa care sunt tagguite o droaie de persoane.Urmeaza multumirile de rigoare,urarile de bine si alte siroposenii din astea...
Urasc floraresele!Le urasc in general si le urasc si de 1 si 8 Martie.Mi se pare ca sunt extrem de insistente,de parca eu nu stiu ca ar fi cazul sa-i cumpar mamei flori...Ce sa zic!De barbati nici nu are sens sa mai aduc vorba.Saracii,sunt luati pe sus!Iar incepand de azi,le detest!Mi-a trantit una dimineata o galeata de apa fix peste picioare...Adevarul e ca la 1,67 al meu,era logic sa nu ma vada!Scuze????Ce-or fi alea?Norocul meu a fost ca aveam cizme inalte si am scapat aproape"nevatamata"...
Nu ma dau in vant dupa martisoare...Stiu,vestesc primavara,aduc bucurie si caldura in suflet,ne trezesc la viata,bla,bla,bla...Numai ca eu una nu le vad rostul...Si nu cred ca,daca am martisor in piept,doamna Iarna baga un sprint de n-o mai ajungi nici cu gandul...
Si am cam terminat cu simbolurile lunii martie.Bine,ar mai fi mucenicii de maine,dar aia imi plac!Si asa fac schimb cu mama:eu ii iau flori si bomboane,ea imi face mucenici.Logic la o adica,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu