luni, 27 februarie 2012

Stumfii!!!


Pai...imi plac copiii mici!Ii ador!Ma pierd ori de cate ori vad cate-un stumf...Nu mai reusesc sa ma concentrez la ce am de facut/spus.Ma gandesc ca poate e de vina varsta si se manifesta instinctul matern.Sau poate ca am ramas o imatura si-i vad ca pe niste jucarii.Habar n-am care-i motivul.Cert este insa faptul ca imi plac la nebunie!Mi se pare ca sunt atat de dulci impingand caruciare de jucarie sau masinute,stand in tot felul de pozitii ciudate in carucioare sau stand cu biberonul in gura si aruncand tot felul de priviri mirate...Mamele,mai proaspete sau mai cu experienta,or sa-mi spuna:"Da,dar si cand plang ca le e foame,sete,trebuie schimbat pampersul etc?"Pai cred ca,pentru toata dragalasenia lor,trebuie sa existe un pret,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu