duminică, 26 februarie 2012

Vine primavara...cu astenia!

De unde stiu?Ei bine,nu stiu.Doar presupun dupa starea extrem de proasta care ma incearca si care,zic eu,are simptome clare de astenie de primavara.Sau cel putin de primavara de zilele astea.
Auzim peste tot de astenie, acea stare de slabiciune generalizata cauzata de schimbarile de temperatura si de lumina in exces, pe care le aduce cu ea primavara. Eu m-am trezit prost dimineata.Extrem de prost chiar.Si,dupa ce am dormit groaznic aseara(am niste vecini pe care ii detest pur si simplu),durerea de cap care ma bantuie de cateva zile nu-mi da pace...
Am o stare atat de proasta,incat nici cafeaua nu-mi prieste(si eu sunt o bautoare inraita de cafea).
Si,ca sa fie tacamul complet,Urania(tanti cu horoscopul de la B1) zice ca si saptamana asta o sa fie la fel.Bune premise,n-am ce zice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu