luni, 27 februarie 2012

Cum am trecut eu prin armata...


Cam asa arata locul in care mi-am petrecut 4 ani din viata.Rectific,4 dintre cei mai frumosi ani din viata...Si au trecut repede(asta zic acum,ca in timpul liceului faceam AMR-ul de cum ma intorceam din vacanta).Colegii imi ziceau ca sunt cam disperata.Si aveau dreptate:plecam in permisii/vacante deprimata de-a dreptul la gandul ca trebuia sa ma intorc,ma apuca plansul de cum dateam cu ochii cu aleea aia imensa,care parca nu se mai termina(si eu am fost printre norocosii care n-au avut sector acolo),nu reuseam deloc sa ma adaptez.Prin anul 2 voiam sa plec(nu reuseam deloc sa ma adaptez,nu-mi prea vedeam eu rostul pe-acolo etc).M-am gandit eu si m-am razgandit si am ajuns la concluzia ca,daca am intrat in hora,trebuie sa o termin.Asa ca am ramas la liceu.Si au trecut inca 2 ani(mai repede si mai frumos parca decat primii 2).Bine,eram si mai mare,imi stabilisem unele obiective,eram mai matura...
Si in astia 4 ani petrecuti in LM am trecut prin multe:de la pneumonie si operatie de apendicita,pana la scosul amigdalelor si taiatul de maini prin geamuri sparte in timpul sectorului...Imi amintesc ca eram cam pe langa la matematica si fizica.Bine,si la chimie.Aoleu,era sa uit sportul.Pai asta a fost un cosmar de-a dreptul!Cand auzeam:"Hai,ca mai ai doua tururi!",imi venea sa ma opresc si sa-l iau la bateie pe profesor.Sau cand aveam norma la gimnastica...A fost un adevarat chin pentru mine sa sar lada de gimnastica din inghemuit departat(parca asa era) sau sa fac rostogolilile alea caraghioase pe saltea(ce ne mai electrizam dupa!).Dar compensam cu romana,franceza si istoria.La geografie ma abtin pentru ca dirigul era prof,iar eu vreau sa cred ca era el prea exigent cu clasa sa...Una peste alta,n-am excelat eu,dar nici printre cei mai slabi n-am fost!Am avut"rezultate frumoase",ca sa-l citez pe dirigu'.
Si am realizat,dupa 4 ani de sectoare,plantoane,nopti nedormite si multe lacrimi de copil fraier si fara minte,ca armata nu e de mine...Ca cei 4 ani petrecuti in LM au fost mai mult decat suficienti si ca ar fi cazul sa vad s cum e in"civilie"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu